FAQ

Hoe lang moet ik wachten op mijn bestelling?

Wij doen steeds ons uiterste best om alles vlot te laten verlopen, gelieve rekening te houden met een wachttijd van ongeveer 45 minuten. De wachttijden worden natuurlijk langer tijdens  piekmomenten. Deze zijn moeilijk te voorspellen maar dit zijn enige richtlijnen:
Winter: vrijdag, zaterdag en zondag van 17:00 tot 20:00
Zomer: vrijdag, zaterdag en zondag van 18:00 tot 21:00

Ook op feestdagen en  bij hevige regenval of sneeuw kan de wachttijd oplopen.

Kan ik voor morgen al een bestelling plaatsen?

Ja dat kan! Via deze website kan je 24/24 bestellingen plaatsen en dit al een week op voorhand!

Wat moet ik doen als mijn levering niet juist is?

We streven ernaar om enkel correcte bestellingen te overhandigen maar soms kan er iets klein mislopen. We raden aan om ons dan onmiddellijk op de hoogte te brengen via telefoon. Je mag een snelle oplossing verwachten.

Tot hoe laat voor sluitingstijd kan ik bestellen?

Het is mogelijk om 30 minuten voor sluitingstijd nog een bestelling te plaatsen voor diezelfde dag af te halen.


Vragen jullie dezelfde prijzen als in de handelszaak?

Ja, wij vragen exact dezelfde prijzen. 

Enkel is het bij afhaal of leveren mogelijk om in 'menu' vorm te bestellen.

Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?

Het is nog steeds mogelijk om een telefonische bestelling te plaatsen. Dat kan op 052/343883.

Ik wil mijn bestelling graag annuleren, hoe werkt dat?

Bij het online bestellen van eten is timing erg belangrijk! Wanneer je meteen na het plaatsen van je bestelling contact opneemt met ons, dan is het misschien nog mogelijk deze bestelling te annuleren. Indien deze bestelling al wordt klaargemaakt, kan deze helaas niet meer geannuleerd worden.